  • 1. Data: 2006-05-17 14:02:19
    Temat: podatek 0% vat dla firmy z Szkocji?
    Od: "mr" <m...@s...com.pl>

    witam

    Mam problem z klientem z Szkocji. Nie posiada nipu europejskiego gdyz
    nie jest Vat'owcem a jedynie tzw. Company No. SC111111 (szesciocyfrowy
    numer). Czy w takiej sytuacji moge wystawic fakture z 0% podatkiem Vat?
    Prosze o pomoc sprawa bardzo pilna a nie potrafie znalezc nigdzie
    informacji na ten temat
    Wykonalem dla niego usluge reklamowa jezeli by to cos zmienialo postac
    rzeczy.

    pozdrawiam
    mr

  • 2. Data: 2006-05-17 16:56:23
    Temat: Re: podatek 0% vat dla firmy z Szkocji?
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: 1...@3...googlegroups.com,
    mr <m...@s...com.pl> napisal:
> [...]
    > informacji na ten temat
    > Wykonalem dla niego usluge reklamowa jezeli by to cos zmienialo postac

    Sciagnij ten poradnik
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/broszury_inform
    acyjne/miejsce_swiadzcz_int.pdf
    (PDF, 351 kilo) i przeczytaj punkt 2.7. Moze cos sie wyjasni :)

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc