  • 1. Data: 2008-04-23 19:48:19
    Temat: podatek 1 zl
    Od: "Paulina Zwolińska" <p...@a...pl>

    Pewnie głupie pytanie, ale...

    czy jeśli do zapłaty mam podaek w wysokości 1 zł, to muszę to przelać do US?
    czy może jest jakaś minimalna kwota powyżej której dopiero należy taki
    podatek uiścić ?

    K.

  • 2. Data: 2008-04-24 02:50:17
    Temat: Re: podatek 1 zl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paulina Zwolińska wrote:
    > Pewnie g?upie pytanie, ale...
    >
    > czy je?li do zap?aty mam podaek w wysoko?ci 1 z?, to musze to przelaae do US?
    > czy mo?e jest jaka? minimalna kwota powy?ej której dopiero nale?y taki
    > podatek ui?ciae ?
    >
    > K.

    Nie ma minimalnej kwoty.

  • 3. Data: 2008-04-24 09:41:57
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Paulina Zwolińska" <p...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fuo3q8$cf2$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    > US? czy może jest jakaś minimalna kwota powyżej której dopiero należy taki

    Jak musisz coś kupić za 1 zł ( np. zapałki) i i tak musisz iść do sklepu czy
    kiosku, a taka wyprawa to też Twój koszt, który można przeliczyć na
    złotówki.
    Tak samo jest z zapłatą plus koszty przelwu 1 zł podatku.
    Ładnie wytłumaczyłem?
    Może koś to pochwali bo samemu nie wypada. ;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2008-04-24 10:03:09
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    > Nie ma minimalnej kwoty.

    Jest ale tylko w drugą stronę. Urząd nie musi wypłacać tak małych kwot...

    JS