  • 1. Data: 2004-05-17 12:22:34
    Temat: podatek 19%
    Od: "Balbina" <t...@w...pl>

    Czy jeśli ktoś w tym roku przeszedł na 19% PDOF Pit-5 to nadal ma prawo do
    kwoty wolnej od podatku?
    Dzięki za info

  • 2. Data: 2004-05-17 12:25:46
    Temat: Re: podatek 19%
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c8aaru$o34$1@atlantis.news.tpi.pl>, Balbina wrote:
    > Czy jeśli ktoś w tym roku przeszedł na 19% PDOF Pit-5 to nadal ma prawo do
    > kwoty wolnej od podatku?

    Tzn. liniowy? Nie ma - zrezygnowałaś z opodatkowania wg skali, a to wg tej
    skali wynikała kwota wolna (a tak naprawdę obniżenie podatku o te pięćset z
    kawałkiem).
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-05-17 22:36:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, Balbina wrote:

    >+ Czy jeśli ktoś w tym roku przeszedł na 19% PDOF Pit-5 to nadal ma prawo do
    >+ kwoty wolnej od podatku?

    "to zależy" ?
    Pod 19% podlegają WYŁĄCZNIE dochody z DG, o ile mnie pamięć nie myli.
    Trzeba jeszcze z 2..3000 zł zarobić "poza DG" coby się nie zmarnowało ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)