  • 1. Data: 2004-11-15 13:12:18
    Temat: podatek dochodowy od osób fizycznych
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Prosze o pomoc w kwestii importu usług. Konkretnie chodzi o mozliwość
    zaliczenia wydatku do kosztów uzyskania przychodu. Czy mogę zrobić to
    pod datą dokonania zapłaty czy wystawienia faktury przez sprzedawce? Czy
    tez trzecia możliwość: w dacie wpływu faktury? Problem polega na tym, iż
    kontrahent przysyła faktury mailem (mozna je wydrukowac), ale bardzo
    opornie idzie mu wysyłanie ich fizycznie pocztą. Czy muszę upierać się
    żeby jednak to robił, czy moge zaksięgowac te wydrukowane z maila? Jeśli
    tak to jaką date pzyjąć za prawidłową: zapłaty czy wystawienia faktury
    (kwote przeliczam po kusie z dnia wystawienia faktury a jeśli była
    przedpłata to z tego dnia)?

    Pozdrawiam
    Bogna

  • 2. Data: 2004-11-15 14:47:32
    Temat: Re: podatek dochodowy od osób fizycznych
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > tak to jaką date pzyjąć za prawidłową: zapłaty czy wystawienia faktury
    > (kwote przeliczam po kusie z dnia wystawienia faktury a jeśli była

    www.PIT.pl
    pl.soc.prawo.podatki

    P.

  • 3. Data: 2004-11-15 14:48:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    przepraszam myslalem ze czytam grupe pl.soc.prawo

    P.