  • 1. Data: 2005-02-11 14:20:37
    Temat: podatek dochodowy - od wypłat
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    Witam,

    Prowadze społke z o.o. i mam ciagle watpliwosci albo nadzieje rozwiazac
    kwestie wyplaconych wynagrodzen...
    U nas wypłaty sa nastepnego miesiąca za poprzedni . czyli za styczn 10
    lutego ...
    Zgodnie ze zmianami nie moge tych kosztów potraktowac podatkow w styczniu a
    dopiero w lutym ....chyba ze jest cos o czym nie wiem ....
    a co z wypłata grudniowa za 2005r wypłacona w styczniu 2006r ...
    Nic nas nie uratuje ??? I w tym roku bede w kosztach miała tylko 11 wypłat
    ???

    Ata

  • 2. Data: 2005-02-11 14:30:27
    Temat: Re: podatek dochodowy - od wypłat
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/11/2005 3:20 PM, Użytkownik ata napisał:

    > a co z wypłata grudniowa za 2005r wypłacona w styczniu 2006r ...
    > Nic nas nie uratuje ??? I w tym roku bede w kosztach miała tylko 11 wypłat
    > ???

    Tak

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-02-11 14:36:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ata,

    Friday, February 11, 2005, 3:20:37 PM, you wrote:

    [...]

    > Zgodnie ze zmianami nie moge tych kosztów potraktowac podatkow w styczniu a
    > dopiero w lutym ....chyba ze jest cos o czym nie wiem ....
    > a co z wypłata grudniowa za 2005r wypłacona w styczniu 2006r ...

    Jest kosztem grudnia 2004.

    > Nic nas nie uratuje ??? I w tym roku bede w kosztach miała tylko 11 wypłat
    > ???

    Wystarczy zmienić termin wypłaty na ostatniego...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2005-02-11 14:54:43