  • 1. Data: 2008-11-18 18:06:21
    Temat: podatek od dochodu za slużebność
    Od: "Dami" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Moj sasiad ma problem z bezposrednim przylaczem do pradu (chodzi o dzialke
    budowlana) i zaproponowal mi, ze jezeli zgodze sie, aby przez moja dzialke
    zostal przeciagniety prad do jego dzialki, czyli na mojej dzialce zostanie
    utworzona sluzebnosc dla dostawcy pradu to dostane za to pewne wynagrodzenie od
    niego. Jaka wielkosc podatku musialbym zaplacic w przypadku takiego dochodu?
    Pozdrawiam
    Dami