  • 1. Data: 2003-09-19 17:44:51
    Temat: podatek od swiadczen dodatkowych
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam
    na mocy ukladu zbiorowego firma zwraca pracownikom zatrudnionym poza
    miejscem zamieszkania co 14 dni koszty dojazdu do domu celem odwiedzenia
    rodziny ,czy to jest zwolnione z podatku dochodowego

    jacek

  • 2. Data: 2003-09-22 07:29:14
    Temat: Re: podatek od swiadczen dodatkowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, jacek wrote:

> [...]
    >+ miejscem zamieszkania co 14 dni koszty dojazdu do domu celem odwiedzenia
    >+ rodziny ,czy to jest zwolnione z podatku dochodowego

    Zeznaję że się nie znam, ale w UoPDoOF widzę:
    +++++++
    112) wartość świadczeń ponoszonych za pracownika z tytułu:

    a) zwrotu kosztów dojazdu do zakładu pracy,
    [...]
    - jeżeli obowiązek ponoszenia tych świadczeń przez pracodawcę
    wynika wprost z przepisów innych ustaw.
    -------

    Nie wiem jak czytać "wprost" - czy jeśli zapis "w układzie"
    wynika z KP to to jest "pośrednio", czyli "nie wprost ?

    pozdrowienia, Gotfryd