  • 1. Data: 2006-05-22 15:04:13
    Temat: podatek vat
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    Witam.
    Załozyłem firme (spółke cywilną)od trzech miesięcy robie remont lokalu
    pod działalnosc.Nie mam zadnych przychodów , tylko same wydatki(głownie
    materiały budowlane,elementy biurowe itp.).Czy w takiej sytuacji VAT
    który zapłacilem przy zakupie w/w materiałow moge w całosci odzyskac?

    z góry dziekuje
    Pawelo

  • 2. Data: 2006-05-23 07:54:51
    Temat: Re: podatek vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 May 2006, pawelo wrote:

> [...]
    > budowlane,elementy biurowe itp.).Czy w takiej sytuacji VAT który zapłacilem
    > przy zakupie w/w materiałow moge w całosci odzyskac?

    Nie masz sprzedaży powiadasz...
    A jaką masz proporcję sprzedaży uzgodnioną z Naczelnikiem US?
    (z wielkiej litery żeby było wiadomo że o urząd chodzi a nie
    konkretnego naczelnika :))
    Art.90.8 ustawy o VAT dla jasności. *PRZECZYTAJ*!
    I do tego mi wychodzi że każdy podatnik VAT który w poprzednim roku
    osiągnął <30 000 zł powinien takie "uzgodnienie" robić!
    IMHO (dla podatników którzy mają 100% obrotu oVATowanego) bzdura, ale
    tak napisali...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)