  • 1. Data: 2006-05-19 14:25:58
    Temat: podatki 2006
    Od: Ania <n...@f...spammers>

    Witam wszystkich.

    Chciałabym rozliczyć się za bieżący rok samodzielnie i w związku z tym
    proszę o zaproponowanie mi jakichś pozycji książkowych/stron www etc.,
    które mogłyby mi przybliżyć podatki na 2006 (wliczając w to
    informacje/interpretacje dotyczące ulg podatkowych - a w szczególności
    ulgi na internet oraz związanej z zakupem mieszkania na rynku
    pierwotnym). W sumie jest dość wcześnie na rozliczenia, ale z mojej, na
    razie bardzo skromnej, wiedzy na temat podatków wynika, że kiedy zakupię
    mieszkanie (jestem w trakcie tego procesu), założę sobie tam internet,
    to będę musiała zbierać pewne dokumenty.
    Bynajmniej nie chcę tu nikogo namawiać na pisanie elaboratów na temat
    podatków, tylko o podanie pozycji, z których ja mogłabym się
    samodzielnie jak najwięcej nauczyć i potem, w razie wątpliwości, zadawać
    pytania.
    Dziękuję z góry za odpowiedzi. :)

    pozdrawiam
    Ania

    --
    Ania => asidlare-!-at-!-elka.pw.edu.pl
    Please don't put a strain on our friendship by asking me to do something