  • 1. Data: 2006-02-01 21:12:31
    Temat: podatki za google adsens
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam i pytam..
    Należę do google adsense ( płacą za wyświetlanie reklam ), wysyłają czeki po
    uzbieraniu 100$
    I teraz jak z podatkami bo nigdzie nie mogę uzyskać dobrych wiadomości..
    należę do grupy: uczeń/student
    czy muszę płacić (wg google tak ale żadnych informacji nie podają na ten
    temat)
    Czeki wysyłają na dolary amerykańskie, czek muszę wymienić w banku, bank
    pobiera prowizję.. jeśli muszę zapłacić ten podatek to kiedy ? Ile ? Czy
    nawet jeśli nie dostanę czeku a już kasę tam u nich na koncie mam to muszę
    zapłacić ?