  • 11. Data: 2009-04-30 10:56:28
    Temat: Re: podpadlem fiskusowi
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-04-2009 o 12:41:10 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Zaprzyjaźnij się może z jakimś programem księgowym - choćby z małą
    > księgowością z gazety rzeczpospolita. Przy liczeniu na kalkulatorze o
    > błędy nietrudno, ponadto przy drukowanych tabelkach KPiR i ewidencji VAT
    > wygląda to po prostu ładniej niż pisanie ręczne...

    Jak używam od dawna Druków IPS - są tam formularze pierwsza klasa
    i automatycznie zaokrąglają wg przepisów, gdy pytający tego używał
    to by nie miał szans popełnić błędu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2009-04-30 11:14:40
    Od: " autor" <w...@g...pl>

> [...]
    > błędy nietrudno, ponadto przy drukowanych tabelkach KPiR i ewidencji VAT
    > wygląda to po prostu ładniej niż pisanie ręczne...

    sama ewidencje vat (w niej nie zaokraglam na koncu na podsumowaniu?) to ze
    swojego programu drukowac bede, Co do formularzy to chyba faktycznie uzyje
    jakogos gotowca.

    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje

  • 13. Data: 2009-04-30 11:16:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 11:45:33 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > "W odpowiedzi na pismo z dnia... składam niniejszym skorygowane
    > deklaracje VAT7 z prawidłowym zaokrągleniem kwot".

    .... "Jednocześnie wnoszę o zaliczenie nadpłaty w kwocie 0,32 zł na
    poczet podatku VAT za kwiecień 2009 r."

  • 14. Data: 2009-04-30 11:27:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009, autor wrote:

    > to gdy policze podatek od postawy (ktora wyliczam w obu przypadakch odwrotnie,
    > rz odejmuja liczony do tylu podatek od brutto raz biorac cene netto) to wynik
    > moze byc troche spaczony. Nie szkodzo ?

    Do wykazania jest "ile było podatku", a nie "ile by mogło wyjść jakby
    liczyć inaczej" ;)

    > A w przypadku faktur zakupu, podatku chyba nie licze na nowo ? :)

    No właśnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-05-01 00:01:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009, jureq wrote:

    > .... "Jednocześnie wnoszę o zaliczenie nadpłaty w kwocie 0,32 zł na
    > poczet podatku VAT za kwiecień 2009 r."

    ROTFL :D
    Dobra metoda na obciążenie budżetu - US przyśle powiadomienie, że
    zlecenie zaliczenia zaakceptowali :) (testowałem w zeszłym roku,
    ale na trochę większych sumach)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-05-01 19:07:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 May 2009 02:01:49 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ROTFL :D
    > Dobra metoda na obciążenie budżetu - US przyśle powiadomienie, że
    > zlecenie zaliczenia zaakceptowali :) (testowałem w zeszłym roku, ale na
    > trochę większych sumach)

    Ja z kolei kiedyś tego nie napisałem. I 1 PLN nadpłaty VAT przelali mi na
    rachunek :)