  • 1. Data: 2006-01-04 19:48:19
    Temat: pomoc z decyzja w sprawie VATu
    Od: Kamiloos<p...@t...pl>

    Witam wszystkich.Mam problem z "praca zaliczeniowa" z prawa podatkowego.oto
    jego tresc:
    Stan faktyczny: Spółka z.o.o. X wystawiła fakturę za towar na firmę Y gdzie
    podała niewłaściwy NIP nabuwcy przez pomyłkę.Firma Y odlliczyła podatek
    naliczony wynikający z tej faktury w miesiącu jej otrzymania.W czasie kontroli w
    spółce Y Urząd Skarbowy stwierdził, ze VAT naliczony z tej faktury nie może być
    odliczony ponieważ jest błędny NIP.US wydał decyzję w tej sprawie.
    Zadanie: wydaj decyzje w tym zakresie.

    Czy ktos moglby mi z tym pomoc bo nie mam pojecia jak sie za to zabrac:)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-04 21:04:54
    Temat: Re: pomoc z decyzja w sprawie VATu
    Od: b...@i...pl (BEACIA)

    bb

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1

  • 3. Data: 2006-01-05 08:09:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Kamiloos napisał(a):
> [...]
    > Zadanie: wydaj decyzje w tym zakresie.
    >
    > Czy ktos moglby mi z tym pomoc bo nie mam pojecia jak sie za to zabrac:)

    Do stanu faktycznego powinien byc dopisany jeszcze gdzie ma miejsce owe
    zdarzenie:

    a) Polska - US powinien isc w zaparte i kazac zaplacic VAT wynikajacy z
    tego odliczenia + odsetki + jakas kare (ca 5 kpln, jakby sie firma nie
    stawiala), przeprowadzic dokladna kontrole, bo Y na pewno cos knuje i
    jest szkodnikiem gospodarczym, a kto wie, moze i spekulantem.

    b) Inny - nota korygujaca (Uwaga! czasami dziala nawet w Polsce (Polska
    > patrz: pkt a))

    MarcinJM