  • 1. Data: 2003-11-13 03:22:26
    Temat: Re: pomocy..pogubilam sie chyba
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, sylwia wrote:

    >+ Hey!
    >+ Jak powinnam wpisac do ksiazki przychodow/rozchodow fakture za telefon
    >+ komorkowy, gdy zostala ona wystawiona w pazdzierniku za okres od 25
    >+ wrzesnia do 25 pazdziernika a termin zaplaty wypada w listopadzie ?

    Napisz jeszcze grupie jak się rozliczasz: kasowo ? ;)
    Zakładam że KPiR ?

    >+ Wiem ze w Vat to w terminie zaplaty czy w kpir tez ?

    Tak ma być w przyszłym roku :), na razie się najczęsciej
    "rozjeżdża".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu się wyjątkowo "nie rozjeżdża" :))

  • 2. Data: 2003-11-13 06:24:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, sylwia wrote:
    [...]
    >+ > Napisz jeszcze grupie jak się rozliczasz: kasowo ? ;)
    >+ > Zakładam że KPiR ?
    >+ >
    >+ kasowo...w zasadzie tak.

    O :) (no... nie spodziewałem się :))
    I co to znaczy "w zasadzie" ??
    Bo jak kasowo o co w zasadzie pytasz ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-11-13 10:54:40
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Napisz jeszcze grupie jak się rozliczasz: kasowo ? ;)
    > Zakładam że KPiR ?

    kasowo...w zasadzie tak.
    silvie

  • 5. Data: 2003-11-14 22:36:59