  • 1. Data: 2002-03-19 13:12:27
    Temat: pomyłka w wypłacie wynagrodzenia
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Mam zgryz w związku z następującą sprawą (dotyczy pełnej księgowości)
    wypłacono błędną kwotę wynagrodzenia w grudniu 01. Kwotę dopłaty przekazano
    w terminie późniejszym (w styczniu).

    Czy powinnam korygowac listę płac z grudnia, tak by pomniejszyć koszty
    grudniowe (zmniejszenie płacy brutto i składek pracodawcy), i korygować
    styczeń, by te koszty zwiększyć, czy też zostawić jak jest?
    Pani z US powiedziała, że powinna być korekta tych kosztów, ale przecież
    zgodnie z zasadą memoriału koszt powstał, tylko nie został wypłacony.
    Jak te zmiany uwzględnić w karcie wynagrodzeń pracownika? (zostawić
    teoretyczną kwotę do wypłaty, czy zmienić na kwotę brutto odpowiadającą
    temu, co wypłacono?)

    Co o tym myślicie?
    --

    Magdip

  • 2. Data: 2002-03-19 21:14:19
    Temat: Re: pomyłka w wypłacie wynagrodzenia
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdip" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak te zmiany uwzględnić w karcie wynagrodzeń pracownika? (zostawić
    > teoretyczną kwotę do wypłaty, czy zmienić na kwotę brutto odpowiadającą

    koszty zostaw w grudniu tak jest ok, a pracownikowi musisz zmienic na
    tyle ile faktycznie zaplaciles , zrobic korekte zus.
    jacek

  • 3. Data: 2002-03-20 07:29:11
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    jacek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >>
    > koszty zostaw w grudniu tak jest ok, a pracownikowi musisz zmienic na
    >tyle ile faktycznie zaplaciles , zrobic korekte zus.

    czyli mam korygować deklaracje do US i ZUS, ale samych kosztów nie zmieniać,
    tak?
    Magdip

  • 4. Data: 2002-03-21 09:51:18
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    wg mnie tak, ale niezazdroszcze ci to przykra robota
    jacek

  • 5. Data: 2002-04-02 13:22:54
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    ja myslę, że w 2002 zrobić jakby dopłate i korektę wynagrodzenia i wszystkie
    składki i podatek odprowadzić w 2002 i w koszty też w 2002