  • 1. Data: 2004-03-12 06:35:17
    Temat: ponawiam - odliczanie skladki zdrowotnej
    Od: alina <a...@y...com>

    W ubieglym roku moj dochod byl rowny 0 (praca za granica do wysokosci diet),
    natomiast byly od niego odprowadzane wcale niemale skladki zdrowotne. Rozliczam sie
    wspolnie z malzonkiem. Czy moge odliczyc od wspolnego dochodu moje skladki
    zdrowotne?
    z gory dzieki za interpretacje!
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-12 07:51:38
    Temat: Re: ponawiam - odliczanie skladki zdrowotnej
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

    Najlepiej zadzwonić do miejscowego US-oni mają obowiązek poinformować
    zainteresowanego.

  • 3. Data: 2004-03-12 17:25:45
    Temat: Re: Re: ponawiam - odliczanie skladki zdrowotnej
    Od: alina <a...@y...com>

> [...]
    > natomiast byly od niego odprowadzane wcale niemale skladki zdrowotne.
    > Rozliczam sie wspolnie z malzonkiem. Czy moge odliczyc od wspolnego dochodu

    Wlasnie caly problem z tym \"miejscowym\"... Za 2002 rozliczalam sie w warszawskim US
    , odliczylam te skladki i otrzymalam zwrot (nie wiem teraz czy slusznie).
    W miedzyczasie zmienilam miejsce zamieszkania i w moim obecnym US poinformowano mnie,
    ze sie nie odlicza. Nie wiem kto ma racje i czy mam skladac jakies korekty za
    poprzedni rok?
    Czy mozna sie gdzies dowiedziec jednoznacznie?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>