  • 1. Data: 2002-08-02 12:03:48
    Temat: ponowne naliczenie podst.emerytury
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktos orientuje sie w nastepujacej sprawie?
    Moja mama jest emerytka, nadazyla sie jej okazja podjac prace. Nowy
    pracodawca twierdzi, ze po jakims okresie pracy moja mama bedzie mogla
    prosic Zus o ponowne naliczenie podstawy emerytury. Niestety nie wiemy jak
    dlugo musi pracowac i na jakiej czesci etatu aby moc sie domagac powtornego
    wyliczenia emerytury.
    Bede bardzo wdzieczna za wszystkie odpowiedzi.
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-08-06 16:27:28
    Temat: Re: ponowne naliczenie podst.emerytury
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > prosic Zus o ponowne naliczenie podstawy emerytury. Niestety nie wiemy jak
    > dlugo musi pracowac i na jakiej czesci etatu aby moc sie domagac

    Nikt nie potrafi mi nic podpowiedziec?
    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-08-07 09:02:34
    Od: "Przemas" <p...@p...onet.pl>

    "Kinga" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > powtornego
    >
    > Nikt nie potrafi mi nic podpowiedziec?

    Moja mama jest nauczycielka na emeryturze i nadal pracuje na jakiejs czesci
    etatu. O ponowne naliczenie podstawy emerytury wystepuje raz do roku. Po
    ostatniej takiej operacji emerytura wzrosla o cale 7 zl. :-)

    Pozdrawiam

    Przemek