  • 1. Data: 2004-11-26 13:43:07
    Temat: ponownie wysylam, nikt wtedy nie wiedzial a moze nie zauwazyl.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mam problem z zalapaniem skad sie wziela kwota koncowa:
    http://tiny.pl/jp3 (scan z ksiazki)
    na zakreslona na czerwono. Gdybym po prstu odjal kwoty zakreslone na zolto
    od
    Podatku ryczaltowego (kolumna Przychod) to wyszlo by na koniec okolo 450
    wiec
    teraz mam zagadke (juz od kilku dni), pomoglby mi ktos ja rozwiazac? :)

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2004-11-26 13:45:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    przepraszam OE mi nawala, wiec wyslalem ze strony. stad 2 posty.

  • 3. Data: 2004-11-26 13:49:55
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Wydaje mi się że składka zdrowotna została źle wpisana, powinno być 144,15
    zł.

    Alter Native (GG 4646628)

  • 4. Data: 2004-11-26 13:58:00
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    Przemek R. wrote:

    > przepraszam OE mi nawala, wiec wyslalem ze strony. stad 2 posty.

    Wywal to gówno, zainstaluj XanaNews
    http://www.wilsonc.demon.co.uk/d7xananews.htm

  • 5. Data: 2004-11-26 15:21:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wydaje mi się że składka zdrowotna została źle wpisana, powinno być
    144,15
    > zł.

    a jak ona zostala obliczona, ta ostatnia skladka i ta w pozycji ZUS +
    darowizna.
    Czy tam w pozycji ZUS 800 - 350(darowizny) = 450 zl to jest Cala skladka
    na ZUS
    (bez funduszu pracy I FGŚP) wraz z zdrowotna w wysokosci 7,75 , a tam na
    dole zdrowotna
    w wysokosci 0,5 % ?

    Glowie sie nad tym juz sporo czasu, i cos mi nie wychodzi.
    nie zgadza tez mi sie struktura sprzedazy, gdyz
    np 80% z 9960 to nie jeest 7990, nawet po zaokrągleniu.

    P.

  • 6. Data: 2004-11-26 17:08:37
    Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl>

    jeżeli podzielisz te 7990 przez 9960 to zobacz ile ci wyjdzie, nie chodzi o
    80% z kwoty 9960 ale jaki procent stanowi te 7990 w kwocie 9960, tak samo
    jest z pozostałymi procentami. co do zusu jest on liczony już od kwoty
    800zł, to znaczy 80% z 800zł i do rubryczki

    Tak mi się wydaje - z matematycznego punktu widzenia, bo słabo znam się na
    metodach księgowych.

    Pozdrawiam
    Ewa
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

  • 7. Data: 2004-11-26 19:09:42
    Od: "Renegade" <p...@v...pl>

    Sebo wrote:

    > Wywal to gówno, zainstaluj XanaNews
    > http://www.wilsonc.demon.co.uk/d7xananews.htm

    Właśnie sobie to zainstalowałem i sprawdzam czy działa.

  • 8. Data: 2004-11-27 10:22:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 80% z kwoty 9960 ale jaki procent stanowi te 7990 w kwocie 9960,

    jak dla mnie to jedno i to samo. Musza looknac do ksiazki z czawertej
    klasy podstawowki :))
    W podrecznikach akademickich tego nie mam (studiuje matme :))))

    co do zusu jest on liczony już od kwoty
    > 800zł, to znaczy 80% z 800zł i do rubryczki

    no tak to rozumiem, ale dalej skad ta kwota koncowa wyszla.

    P.

  • 9. Data: 2004-11-28 21:14:30
    Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl>

    Witam
    dla mnie to nie jest jedno i to samo - jaką część stanowi kwota w pewnej
    kwocie - choć też kiedys studiowała matmę - i skończyłam z powodzeniem -
    choć mogłam zapomnieć pewne rzeczy - ale... mi wychodzi...
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

  • 10. Data: 2004-11-29 06:58:14
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >a jak ona zostala obliczona, ta ostatnia skladka

    nie mam zielonego pojęcia

    >Czy tam w pozycji ZUS 800 - 350(darowizny) = 450 zl to jest Cala skladka
    >na ZUS

    darowizna to przychód, czyli ZUS wynosi (800 + 350) = 1150

    >dole zdrowotna
    >w wysokosci 0,5 % ?

    składkę zdrowotną odlicza się od podatku, czyli tam-na-dole "7,75%"

    Alter Native (GG 4646628)