  • 1. Data: 2006-03-30 15:32:26
    Temat: postepowanie spadkowe
    Od: "Ewka" <w...@t...pl>

    Witam, umarla mi babcia, ktora na wlasnosc pozostawila mieszkanie
    wlasnosciowe za ktore ja zaplacilam. Testament nie zostal sporzadzony. Mam
    pytanie, jak najprosciej przeprowadzic postepowanie spadkowe, abym ja
    zostala wlascicielem mieszkania??

  • 2. Data: 2006-04-04 06:21:14
    Temat: Re: postepowanie spadkowe
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Zacznij od wystąpienia do sądu o stwierdzenie nabycia spadku. Jeśli są inni
    spadkobiercy i nie zrzekną się prawa do spadku to czeka cię długi i
    kosztowny proces z innymi spadkobierczmi o podział spadku. Jak masz
    dokumenty, że ty zapłaciłaś to może wygrasz.

  • 3. Data: 2006-04-11 06:19:35
    Od: "Ewka" <w...@t...pl>

    no tak, ale jak zrobic aby spadkobiercow nie ciagac po sądach??