    From: "andrzej" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: potwierdzenie otrzymania zaliczki i zwrot
    Date: Mon, 27 Jan 2003 22:20:06 +0100

    3 lata temu dalem zaliczke mechanikowi samochodowemu i wypadl mi pilny
    wyjazd za granice wiec naprawa zostala odlozona. Teraz on zwleka z naprawa.
    Nie wiem ile czasu jest wazne takie potwierdzenie i jak moge wyekzekwowac
    zwrot swoich pieniedzy wprzypadku gdyby sie nie wywiazal. Mam tylko
    podpisane pokwitowanie przyjecia zaliczki na naprawe.
    rgds
    andrzej