  • 21. Data: 2002-02-12 12:32:20
    Temat: Odp: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Efro <w...@w...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a472ru$b0q$...@n...tpi.pl...

    > "plitkin" <p...@i...pl> wrote in message
    > "niezdolny
    > >

    > I po problemie. Ale niestety problem nieuczciwych pracownikow, pcha nas
    > pracodawcow do takich posuniec, z poczatku jeszcze mialem jakies opory
    > morlalne, ale po kilku #%!* wszystkie opory minely.

    Witam!!
    Nie czytałem tego od początku, ale po przeczytaniu już tego wątku nie wiem
    czy się śmiać :-))))))
    czy płakać :-((((((((
    żegnam
    Józek

  • 22. Data: 2002-07-10 20:00:00
    Temat: Re: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> raczył
    wystukać:

    > Tak jakby pracownik robił łaskę, że pracuje dla danej firmy

    I vice versa... :))

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 23. Data: 2002-07-15 21:38:34
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> skribis:

    > Tak jakby pracownik robił łaskę, że pracuje dla danej firmy?

    Bo robi. Daje sie dobrowolnie wyzyskiwac kapitalistom.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa ksiazka: <http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 24. Data: 2002-07-15 22:52:15
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl> napisał w wiadomości
    > Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> skribis:

    > Bo robi. Daje sie dobrowolnie wyzyskiwac kapitalistom.

    aha czyli rezygnuje z pieniedzy? :D

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 25. Data: 2002-07-18 08:33:16
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    "Sebol" <l...@s...pl> skribis:

    >aha czyli rezygnuje z pieniedzy? :D

    tak, tych ktore zarabia na nim pracodawca. Bo gdyby nie zarabial, toby go
    nie zatrudnial; wylaczywszy patologie. Polecam ksiazke z sygnaturki.

    Pozdrawiam, Leh

  • 26. Data: 2002-07-18 10:42:33
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > tak, tych ktore zarabia na nim pracodawca. Bo gdyby nie zarabial, toby go
    > nie zatrudnial; wylaczywszy patologie. Polecam ksiazke z sygnaturki.

    Za nami dwie wojny światowe, rozbicie atomu, lot na księżyc, wydanie "Innego
    Świata" i "Archipelagu Gułag" , stan wojenny, rozpad układu warszawskiego a
    marksistowsko-leninowskie widzenie świata wciąż żywe.

  • 27. Data: 2002-07-19 17:18:50
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> skribis:

    >Za nami dwie wojny światowe, rozbicie atomu, lot na księżyc, wydanie "Innego
    >Świata" i "Archipelagu Gułag" , stan wojenny, rozpad układu warszawskiego

    i wciaz ponad 90% pracuje na ponizej 10%, a dzielnice eleganckich
    biurowcow stykaja sie z dzielnicami skrajnej nedzy.

    Mniejsza jednak o to, jakie jest obecne, nie-marksistowsko-leninowskie
    widzenie świata ? Czy pracownik nie jest wyzyskiwany przez pracodawce ?

    Pozdrawiam, Leh