  • 1. Data: 2002-03-19 07:43:28
    Temat: premia regulaminowa?
    Od: "MINER" <m...@d...pl>

    Mam pytanie:
    Czy sposob wyliczania premii regulaminowej jest jawne i do wgladu
    pracownikow?
    Czy pracodawca przyznajac premie (w procentach) moze nie ujaniac w jaki
    spsob to liczy?
    Jak sie to ma do kodeksu pracy.

    Dziekiuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-03-19 07:54:16
    Temat: Re: premia regulaminowa?
    Od: "Register" <d...@o...pl>

    Użytkownik "MINER" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownikow?
    > Czy pracodawca przyznajac premie (w procentach) moze nie ujaniac w jaki

    Witam!
    Odpowiedx jest w pytaniu. Jezeli jest to premia regulaminowa,
    to jest wyplacana na podstawie regulaminu. Zawsze regulaminy sa
    do ogolnego wgladu. W wielu firmach tego rodzaju regulaminy sa
    negocjowane i podpisywane przez zwiazki zawodowe. Tak
    jest w firmach panstwowych i duzych prywatnych. W srednich
    i malych prywatnych z reguly pracodawca nie stosuje tego
    rozdzaju mechanizmu.
    Pzdr

  • 3. Data: 2002-03-19 09:21:54
    Od: "MINER" <m...@d...pl>

    >Zawsze regulaminy sa do ogolnego wgladu.

    Tak tylko moj pracodawca nie chce ujawnic w jaki spsob wylicza premie

  • 4. Data: 2002-03-19 10:32:55
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-19 10:21, Użytkownik MINER napisał:

    > Tak tylko moj pracodawca nie chce ujawnic w jaki spsob wylicza premie
    Ale sposób wyliczania premii _musi_ byc okreslony w regulaminie.
    Czaami jest ona podawana kwotowo np. dla poszczególnych grup
    zaszeregowania, czasami procentowo, widziałam tez kiedyś jakis
    strasznie pogiety algorytm wyliczania premii dla przedstawicieli
    handlowych (był do tego napisany moduł w exelu, bo recznie mozna było
    sie zarobic na smierć).

    Chyba że nie jest to premia regulaminowa a uznaniowa, wtedy pracodawca
    może ja przyznać wg. numeru buta albo ilości much w gabinecie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl