  • 1. Data: 2003-02-10 10:49:15
    Temat: problem przy rejestracji
    Od: "Midz" <m...@w...pl>

    Witam
    Jestem trochęnowy na tej grupie - dlatego jeżeli to już było to sorry
    (starałem się przejrzeć poprzednieposty i nic na mój temat nie znalazłem)
    Otóż mam taki problem - rejestruję spólkę cywilną - oboje ze wspólnikiem
    zgłosiliśmy dziłalność w UM. Co dalej - GUS każe wypełnić jeden druk - OK,
    ale co wpisać w polu o nazwie "Nazwa organu rejestrowego"?
    Miejsce rejestracji jednego ze wspólników ? Czy coś innego ?

    proszę pomóżcie nowemu...

    Midz

  • 2. Data: 2003-02-10 15:50:52
    Temat: Re: problem przy rejestracji
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Midz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale co wpisać w polu o nazwie "Nazwa organu rejestrowego"?
    > Miejsce rejestracji jednego ze wspólników ? Czy coś innego ?

    Hmmm no chyba UM - z tego wynika nie?

  • 3. Data: 2003-02-10 16:27:03
    Od: "Midz" <m...@w...pl>

    > Hmmm no chyba UM - z tego wynika nie?

    no tak - nie dodałem że wspólnik rejestrował się w innym UM...

  • 4. Data: 2003-02-10 16:41:04
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    > ale co wpisać w polu o nazwie "Nazwa organu rejestrowego"?
    > Miejsce rejestracji jednego ze wspólników ? Czy coś innego ?

    Pozostawić wolne,niech Urząd sam sobie coś dopisze(jeśli wie co)

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 5. Data: 2003-02-10 20:30:13
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Jacek -----###

    > Pozostawić wolne,niech Urząd sam sobie coś dopisze(jeśli wie co)

    jak ja kilka lat temu rejestrowałem spółkę to wpisywaliśmy wszystkie
    urzędy, numery itd... a trochę tego było, bo oprócz wpisów obowiązywały
    nas jeszcze dodatkowe zezwolenia...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...