  • 1. Data: 2005-03-07 22:23:50
    Temat: problem z US - odmowa wydania VAT-25
    Od: "avathar" <a...@n...pl>

    Witam
    Przegladalem grupe dosc dokladnie ale nie znalazlem podobnego problemu.
    Zlozylem podanie o zwolnienie z Vatu na samochod sprowadzony z Niemiec,
    w pewnym US ale niemily pan urzednik nie chce wydac mi tego zaswiadczenia.
    Chce zebym mu przedstawil tzw. internatonaler zulassungsschein -
    miedzynarodowy
    tymczasowy dowod rejestracyjny, ktory jest na mojego wujka.
    Umowa jest na mnie. Wszystkie konieczne dokumenty zgodnie z art 105 ustawy o
    Vat
    zostaly przedlozone. Czy US moze mi odmowic wydania VAT-25 tylko dlatego ze
    ktos inny jest
    na umowie a na kogo inny dokonywal przewozu pojazdu ?

    prosze o pomoc i wszelkie sugestie
    Avathar