  • 1. Data: 2006-12-04 14:50:20
    Temat: projekt www na umowe ks ?
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Interesuje mnie taka kwestia, czy mogę zupełnie legalnie kupić sobie grafikę
    stworzoną specjalnie dla mnie na potrzeby strony www spisując umowę
    kupna-sprzedaży ? Powiedzmy, że zmieszczę się w 1.000 zł. Czy strony umowy będą
    zwolnione w tym przypadku z opłat ?

    Z góry dzięki,
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-04 15:12:37
    Temat: Re: projekt www na umowe ks ?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 15:50:20 Tomasz <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > stworzoną specjalnie dla mnie na potrzeby strony www spisując umowę
    > kupna-sprzedaży ? Powiedzmy, że zmieszczę się w 1.000 zł. Czy strony

    Jeśli to dla Ciebie to to nie jest kupno-sprzedaż tylko zlecenie.
    Do tego strona www to nie rzecz tylko wartność niematerialna/usługa.

    Idzie więc tutaj o PIT i PCC(jeśli nie VAT).

  • 3. Data: 2006-12-05 09:27:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Dec 2006, t wrote:

    > Jeśli to dla Ciebie to to nie jest kupno-sprzedaż tylko zlecenie.

    IMO umowa o dzieło ujdzie :) (brak komplikacji z ZUSem)

    > Do tego strona www to nie rzecz tylko wartność niematerialna/usługa.
    >
    > Idzie więc tutaj o PIT i PCC(jeśli nie VAT).

    Jak rozumiem te 1000 zł miało na celu wykazanie że nie ma mowy o PCC
    (z powodu limitu kwoty).
    IMO jednak jak piszesz - zamówienie wskazuje na umowę wykonywaną
    osobiście, a to pod PCC by nie podpadało.
    Natomiast Tomasz nie napisał w jakiej roli chcę tę grafikę kupić,
    czy na cele osobiste czy gospodarcze.

    pzdr, Gotfryd