  • 1. Data: 2003-07-14 21:56:57
    Temat: prosba
    Od: "comet" <p...@p...fm>

    Zwracam sie do Grupowiczow z nastepujaca prosba, proszac jednoczesnie o
    wyrozumialosc dla mojej ignorancji:

    W tym roku skonczylam studia i chociaz w ciagu trzech ostatnich lat
    pracowalam, jestem bardzo slabo zorienowana wtemacie umow, ubezpieczen itp.
    Z tym zwiazana jest moja prosba: prosze mi podpowiedziec gdzie szukac, co
    czytac czy z kim porozmawiac zeby polapac sie wreszcie w temacie???

    Druga sprawa dotyczy konkretnej sytuacji: do tej pory, jako studentka
    ponizej 26 roku zyca, bylam zatrudniona na umowe umowe o dzielo dydaktyczne
    z przeniesieniem praw autorskich. Jakie mam opcje dotyczace ubezpieczenia
    zdrowotnego i spolecznego gdybym dalej chciala pozostac przy tym typie
    umowy??? Czy w razie zastapienia jej przez umowe o prace (a jast to mozliwe)
    moja pensja (chodzi mi o kwote netto) uleglaby pomniejszeniu? jesli tak, to
    w jakim stopniu? Niedlugo mam rozmowe na ten temat z szefem i boje sie zeby
    moja niewiedza nie kosztowala mnie utrate czesci dochodu.

    Bylabym bardzo wdzieczna za pomoc i rade.

    Z gory dziekuje,

    Ola