  • 1. Data: 2002-10-26 19:14:11
    Temat: proste i banalne pytanie
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Witam!
    mam tylko szybkie pytanie, chce sie upewnic.
    W KPIR przy rozliczaniu PIT 5 wpisuje tylko 51 i 52, prawda?
    Wpisuje to co zaplacilem w danym miesiacu, za jaki sie rozliczam?

  • 2. Data: 2002-10-26 19:35:26
    Temat: Re: proste i banalne pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002, mariusz wrote:

    >+ Witam!
    >+ mam tylko szybkie pytanie, chce sie upewnic.
    >+ W KPIR przy rozliczaniu PIT 5 wpisuje tylko 51 i 52, prawda?

    W KPiR to wpisujesz obowiązkowo tylko 53 !
    51 wg uznania (albo do KPiR albo do PIT-5 poz.34)
    52. odliczasz w PIT-5 poz.51 od podatku
    Ufff.... ! FAQ !!!

    >+ Wpisuje to co zaplacilem w danym miesiacu, za jaki sie rozliczam?

    To też sie klasyfikuje do FAQ: to co do KPiR oczywiście każda
    wpłata osobno, to co do PIT-5 suma od początku roku...
    Powód jest prosty: wpisy w KPiR sumujesz, w PIT-5 są *już*
    sumy.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-10-26 19:49:39
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    > W KPiR to wpisujesz obowiązkowo tylko 53 !

    Hey!

    Dzieki za odpowiedz, powiedz mi jeszcze gdzie w KPiR wpisuje te 53, czyli
    FP?? (pozycja)?

    Pozdrawiam
    mariusz

  • 4. Data: 2002-10-26 20:35:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ Hey!
    >+
    >+ Dzieki za odpowiedz, powiedz mi jeszcze gdzie w KPiR

    Omal mi tchu brakło ;) nim wpadłem na to że pewnie masz
    na myśli kolumnę a nie pozycję :) (w *twojej* książce,
    którą *ja* mam znać !).
    Przecież nigdzie indziej niż "wydatki pozostałe" (14)
    nie pasuje... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd