  • 1. Data: 2005-02-24 21:58:27
    Temat: prowizja Allegro a KUP
    Od: " aqc" <a...@g...pl>

    Mam pytanko, zamierzam legalnie sprzedawać na Allegro, no i pytanie brzmi:
    Czy prowizje, które płace serwisowi za sprzedaż moge sobie jakoś odliczyć
    (od czego?)?

    Za odpowiedz z gory dzięki

  • 2. Data: 2005-02-24 23:49:43
    Temat: Re: prowizja Allegro a KUP
    Od: "ewa" <k...@w...pl>

    > Mam pytanko, zamierzam legalnie sprzedawać na Allegro, no i pytanie brzmi:
    > Czy prowizje, które płace serwisowi za sprzedaż moge sobie jakoś odliczyć
    > (od czego?)?
    hmm... nie wiem, czy sama dobrze to robię (księgowy się jeszcze na to nie
    oburzył :-), ale wygląda to tak: zarejestrowałam się w Allegro, jako firma i
    co miesiąc otrzymuję od nich normalną fakturę vatowską na usługi.
    pozdr.
    Ewa

  • 3. Data: 2005-02-24 23:59:40
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "ewa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > hmm... nie wiem, czy sama dobrze to robię (księgowy się jeszcze na to nie
    > oburzył

    A dlaczego mialabys zle robic???
    Usluga Allegro to usluga generujaca koszt dzialalnosci gospodarczej tak samo
    jak kazda inna usluga na rzecz Twojej firmy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-02-25 00:03:48
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ok - więc dowiedziałem się od Was, że te prowizje moge wliczyć w koszta DG.
    Pytanko chyba ważniejsze dla mnie - i bardziej prozaiczne dla Was pewnie - od
    czego te koszta moge odliczyć (zamierzam prowadzić DG na zasadach KPiR) i być
    płatnikiem VAT.

    ps. za ewentualne błędy merytoryczne - sorki ;)

  • 5. Data: 2005-02-25 00:09:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    aqc <a...@g...pl> wrote:
    > Mam pytanko, zamierzam legalnie sprzedawa? na Allegro, no i pytanie brzmi:
    > Czy prowizje, kt?re p?ace serwisowi za sprzeda? moge sobie jako? odliczy?
    > (od czego?)?

    Oczywiscie, wliczac w Koszty Uzyskania Przychodow.

    a.

  • 6. Data: 2005-02-25 00:12:11
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    DG.
    > Pytanko chyba ważniejsze dla mnie - i bardziej prozaiczne dla Was pewnie -

    jak zwykle: koszta - od przychodu a VAT naliczony - od naleznego

    Pozdrawiam
    SDD