  • 1. Data: 2005-02-24 19:39:17
    Temat: Prosba o pomoc - korekta PIT
    Od: "Jan" <j...@b...pl>

    Witam

    Mam problem z korekta PIT 36 za rok 2002.

    Platnik pobieral mi podatek od pensji przez caly rok, a teraz okazalo sie
    (wyroki sadowe), ze od maja do grudnia nie powinien tego robic. W tym czasie
    (w grudniu) dostalem nagrode za caly rok.
    I teraz mam kilka pytan:
    Jak skorygowac PIT'a ?
    Czy z przychodu odjąc wszystkie wplywy od maja traktujac jako przychod tylko
    4 pensje (do kwietnia) ? A pozostalych 8 pensji znika :-) ?
    Co z ZUSem i zdrowotnym ?
    Jakie sa koszty uzyskania przychodu w tym przypadku ?
    Czy mozna do kogos (kogo ?) wystapic o odsetki od obracania moimi pieniedzmi
    ? Platnik twierdzi, ze nie jest strona w tej sprawie.
    Czy ktos juz przerabial taki przypadek ?

    Jan