  • 1. Data: 2004-10-16 08:05:59
    Temat: przegląd samochodu
    Od: "Maja" <m...@m...xxx.oltex.net>

    zrobiłam wczoraj przegląd samochodu (osobowy zarejestrowany na firmę). Jak
    to zaksięgować? Co z vatem?

  • 2. Data: 2004-10-16 09:50:31
    Temat: Re: przegląd samochodu
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > zrobiłam wczoraj przegląd samochodu (osobowy zarejestrowany na firmę). Jak
    > to zaksięgować? Co z vatem?

    No chyba normalnie, jak kazdy inny wydatek (NIE jak benzyna).
    Przynajmniej ja tak robilem od lat.

    latet

  • 3. Data: 2004-10-16 19:32:03
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "latet" <b...@b...bla.pl> napisał w wiadomości

    > No chyba normalnie, jak kazdy inny wydatek (NIE jak benzyna).
    > Przynajmniej ja tak robilem od lat.
    >
    > latet

    A dlaczego nie jak benzyna?
    Pytam bo dopiero wdrazam sie w to.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 4. Data: 2004-10-16 20:44:57
    Od: "ksiusza" <b...@o...pl>

    Użytkownik "DrMaksiu" <m...@m...uk> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    > Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

    St.S.

  • 5. Data: 2004-10-16 21:40:39
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > A dlaczego nie jak benzyna?
    > Pytam bo dopiero wdrazam sie w to.

    Od benzyny nie odliczasz VAT-u.
    Od przegladu - mozesz.

    latet

  • 6. Data: 2004-10-17 07:36:09
    Temat: Re: przegląd samochodu + opłaty rejestracyjne
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Maja" <m...@m...xxx.oltex.net> napisał w wiadomości
    > zrobiłam wczoraj przegląd samochodu (osobowy zarejestrowany na firmę). Jak
    > to zaksięgować? Co z vatem?
    Podłączę się do tego wątku, za pozwoleniem.
    Czy jest możliwe zaksięgowanie w KPiR opłat związanych z przerejestrowaniem,
    przeglądem, ubezpieczeniem, nowo nabytego (używanego) samochodu
    _zarejestrowywanego na osobę fizyczną_ prowadzacą DG i mającego być
    użytkowanym w tej DG, jako samochód prywatny? Czy od daty umowy zakupu można
    już liczyć użytkowanie tego samochodu w DG (jeszcze na poprzedniej
    rejestracji) i w związku z tym uznawanie wszelkich kosztów (opłat, remontów,
    za paliwo także) za KUP? Wniesienie stosownych opłat i dokonanie pewnych
    odpłatnych czynności (remont i przegląd) konieczne jest _przed_ otrzymaniem
    dowodu rejestracyjnego.
    WSm