  • 1. Data: 2007-11-14 06:49:39
    Temat: pytanie o firme
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

    Od kilku lat prowadze firme w miescie w ktorym mieszkam. MIesiac temu
    wpadlem na pomysl by rozszerzyc dzialalnosc firmy (zmieniajac przy tym jej
    zakres) poza moje wojewodztwo i tu mam pytanie. Czy firma ma byc zalozona
    tam gdzie bedzie prowadzona dzialalnosc czyli wiaze sie to z otwarciem nowej
    firmy czy moze to byc jedna firma ktora juz posiadam?
    Maciek

  • 2. Data: 2007-11-14 07:22:11
    Temat: Re: pytanie o firme
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    łomatko!
    Domniemywam, że nie prowadzisz żadnej firmy tylko działalnośc gospodarczą
    (DG).
    Firma to jest nic innego, jak nazwa pod która owa działalność jest
    prowadzona np. "Usługi Pogrzebowe i Ekologiczny Recycling Jan Kowalski"
    Jak chcesz działać poza miastem i zmienić zakres działalności to biegaj z
    wnioskiem do urzędu, który wydał Ci wpis do ewidencji i zgłoś 2 zmiany:
    1. teren działania : np. woj. "takieatakie", albo "cały kraj"
    2. zakres działalności - podaj, co chcesz
    robić.

    Jak już dostaniesz zaktualizowany wpis to warto pofatygować się do urzędu
    skarbowego i też im to zgłosić
    Jacek

  • 3. Data: 2007-11-14 07:23:26
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

> [...]
    > robić.
    >
    > Jak już dostaniesz zaktualizowany wpis to warto pofatygować się do urzędu

    dzialalnosc dzialalnosc jasna sprawa - zaspany to mogl sie pomylic ;)
    dzieki za obszerne wyjasnienia
    pozdrawiam
    Maciek