  • 1. Data: 2004-12-27 15:26:51
    Temat: pytanie o wyposażenie
    Od: "Paulina" <p...@p...onet.pl>

    Czym dokładnie jest wyposażenie w dg? Czy słowniki, które kupiłam na potrzeby
    dg (uczę niemieckiego i wykonuję tłumaczenia) to także wyposażenie? Chciałabym
    zrobić remanent likwidacyjny i nie wiem czy je wliczyć. Pomóżcie :-(

  • 2. Data: 2004-12-27 18:06:01
    Temat: Re: pytanie o wyposażenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Dec 2004, Paulina wrote:

    >+ Czym dokładnie jest wyposażenie w dg?

    Będę gryzł :]
    Spytam czy masz na wyposażeniu "rozporządzenie MF o prowadzeniu
    KPiR" ?? ;)
    No i jeszcze dziś cytowałem... :]
    +++
    7)  "wyposażenie" - rzeczowe składniki majštku, zwišzane z wykonywanš
    działalnoœciš, nie zaliczone, zgodnie z przepisami ustawy o podatku
    dochodowym, do œrodków trwałych
    ---

    >+ Czy słowniki, które kupiłam na potrzeby
    >+ dg (uczę niemieckiego i wykonuję tłumaczenia) to także wyposażenie?

    IMO tak. Nieewidencjonowane !

    ++++
    2. Ewidencjš wyposażenia obejmuje się wyposażenie, którego wartoœć
    poczštkowa, w rozumieniu odrębnych przepisów, przekracza 1.500 zł.
    ----

    >+ Chciałabym
    >+ zrobić remanent likwidacyjny i nie wiem czy je wliczyć.

    Ha... tu jest gorzej - wyglądałoby że trzeba....
    Ktoś przeciw ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-28 09:16:38
    Temat: Dzięki!!!
    Od: "Paulina" <p...@p...onet.pl>

    Serdeczne dzięki! Teraz "tylko" czeka mnie remanent...