  • 1. Data: 2006-03-01 11:51:48
    Temat: rachunek do UoD
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wykonwaca wystawia rachunek wykonanej roboty w ramach UoD. Pytanie jest,
    jakie są moje obowiązki oprócz wypłacenia mu sumy netto, i odprowadzenia
    podatku do US.

    Konkretnie chodzi o to że jeżeli taki wykonawca sobie wyliczy że z
    1000brutto 950 należy się jemu, a 50 na PIT, to czy mam tak odprowadzić
    i nie wnikać, czy co....?.

    p. m.

  • 2. Data: 2006-03-01 11:53:34
    Temat: Re: rachunek do UoD
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mvoicem wrote:

> [...]
    >
    > Konkretnie chodzi o to że jeżeli taki wykonawca sobie wyliczy że z
    > 1000brutto 950 należy się jemu, a 50 na PIT, to czy mam tak

    Masz odmówić przyjęcia błędnie wstawionego rachunku....

  • 3. Data: 2006-03-01 12:27:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    jureq napisał(a):

    > Masz odmówić przyjęcia błędnie wstawionego rachunku....

    No a teraz załóżmy, że wykonawca wystawia rachunek z 50% KUP. Ja
    twierdzę że nie ma prawa do 50%, tylko do 20%. Czy w takim układzie mam
    prawo go zmusić do 20% KUP mimo że on uważa (i może ma rację) że
    przysługuje mu 50%? (sytuacja czysto hipotetyczna)

    p. m.