  • 1. Data: 2009-11-25 13:56:24
    Temat: raporty dobowe, miesieczne ,uporządkowanie spraw
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy jeżeli korzystam z kasy fiskalnej to muszę zbierać druki miesięczne i
    raporty dobowe wysuwane przez drukarke
    skoro są one również na rolce 'skitranej'? czy te schowane wystarcza w
    zupełności i na ich podstawie
    mogę dokonywać zapisów np w księdze czy traktować jako ewidencje vatowską.
    Wydaje mi sie bezsensu zbieranie dwóch egzemplarzy tego samego.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-25 14:37:18
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hejd3q$72f$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mogę dokonywać zapisów np w księdze czy traktować jako ewidencje vatowską.
    > Wydaje mi sie bezsensu zbieranie dwóch egzemplarzy tego samego.

    Zbierać musisz raporty dobowe.

    Raporty miesieczne to tylko ułatwienie co wpisać do KPiR i podpiąc pod to
    KPiR

    Darek

  • 3. Data: 2009-11-25 15:16:43
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał w
    wiadomości news:hejfk4$er2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >>

    > Zbierać musisz raporty dobowe.
    >
    > Raporty miesieczne to tylko ułatwienie co wpisać do KPiR i podpiąc pod to

    ale zbierać ze szpuli dla US czy te wypluwane z drugiej szpuli także ?

  • 4. Data: 2009-11-25 16:27:32
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > ale zbierać ze szpuli dla US czy te wypluwane z drugiej szpuli także ?

    A po co ci to ze szpuli?
    Kopia na szpuli to inna sprawa - to musisz przechowywać w całości jak leci.

    Ty zostawiasz sobie tylko to co dostajesz 'do oderwania' :)

    Darek