  • 1. Data: 2008-02-26 19:23:44
    Temat: rozliczanie dziecka po rozwodzie
    Od: bzyku <b...@w...poczta.fm>

    Witam.
    W 2006r wzialem rozwod, w 2007 sie ozenilem po raz drugi. Z poprzedniego
    malzenstwa mam dziecko (12lat).. Sad nie odebral mi praw do dziecka ,
    jednak syn mieszka z matka. Ex-zona nie miala w tamtym roku zadnych
    dochodow i ustalilismy ,ze ja odpisze dziecko w rozliczeniu rocznym. Czy
    moge tak zrobic? Z teraznieszego malzenstwa rowniez mam syna i tez
    chcialem go odpisac. Moge tak zrobic?
    Pozdrawiam
    Tomek