  • 1. Data: 2007-04-19 08:55:26
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: m...@t...pl

    Witam,
    co i jak powinnam wypełnić i wysłać do US, jeśli 3 pierwsze miesiące
    2006
    roku pracowałam na umowę o pracę, a przez resztę roku miałam umowę
    zlecenie
    (wystawiałam rachunki mojemu pracodawcy)? Wcześniej wszystkie papiery
    wysyłała księgowa z poprzedniej firmy, ale być może teraz poradzę
    sobie
    sama, tzn. z Waszą pomocą ;) Zupełnie jestem w tym "zielona", a
    zostało
    jeszcze kilkanaście dni...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-19 11:55:18