  • Data: 2008-10-03 11:00:54
    Temat: rozliczenie towaru handlowego ponizej kw. zakupu
    Od: "Lukas" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zalozmy, że kupilem doniczki po 100 zł za sztuke, mija jakis czas, fatalna
    sytuacja na rynku , konkurencja sprzedaje po 70 zł takie same. Chce je
    teraz sprzedac chociaz po 70 zł

    Pytanie 1 . Jak to rozliczac w subiekcie GT ? Pokazuje mi na czerwono
    Pytanie 2 . To bedzie moja strata ? Przeciez US ma to zapewne gdzies i
    wydaje mi sie , ze to moje ryzyko handlowe i tyle

    Jak to sie ma do przepisow ?