  • 1. Data: 2004-06-12 20:24:21
    Temat: rozliczenie wspólne z małżonką prowadzącą DG
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    Czy mozliwe jest rozliczenie wspólne (roczne) z małżonką prowadzącą
    działalność gospodarczą?

    Ja jestem na etacie, żona chce założyć własną dzialalność.

    Jej działaność ma dużą szansę bycia niedochodową i na pewno poniesie
    stratę - czy w związku z tym obniży to nasz podatek roczny?

  • 2. Data: 2004-06-12 20:39:45
    Temat: Re: rozliczenie wspólne z małżonką prowadzącą DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cafosu$e47$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy mozliwe jest rozliczenie wspólne (roczne) z małżonką prowadzącą
    > działalność gospodarczą?

    Zależy od formy rozliczenia dochodu z działalności.

    > Ja jestem na etacie, żona chce założyć własną dzialalność.
    >
    > Jej działaność ma dużą szansę bycia niedochodową i na pewno poniesie
    > stratę - czy w związku z tym obniży to nasz podatek roczny?

    Niespecjalnie. Podatek w pewnym stopniu może się obnizy
    ale strat z działalności nie utopisz w dochodzie ze stosunku pracy
    Art 9.3 updof

  • 3. Data: 2004-06-13 07:45:20
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cafosu$e47$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Zależy od formy rozliczenia dochodu z działalności.

    To jest tłumaczka, więc w grę wchodza tylko liniowy i kpir.

  • 4. Data: 2004-06-13 08:17:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cah0pn$9mo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To jest tłumaczka, więc w grę wchodza tylko liniowy i kpir.

    Liniowy 19% wyklucza wspólne rozliczenie

  • 5. Data: 2004-06-13 11:01:26
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    > Liniowy 19% wyklucza wspólne rozliczenie

    Dzięki!