  • 1. Data: 2004-06-12 10:07:19
    Temat: Jestem jaki jestem
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    (Lepper czy Wiśniewski)

    Wiśniewski, Lepper

    Kiedyś dzieci straszono babą Jagą, a teraz straszą Lepperem. Czy nie wstyd
    panu? Czy nie mógłby pan odejść, skąd pan przyszedł?

    Niech on nie sugeruje wyborcom, co mają robić, bo gdyby politycznie mieli
    zagłosować na niego, to jest przekonany, że takiego poparcia jak mam
    osobiście ja sam i partia Samoobrona mógłby nam zazdrościć. Niech nie jest
    kąpany w gorącej wodzie pan Michał i radzę mu zawsze, zanim coś powie, to
    głowę, panie Michale, pod zimną wodę i ostudzić się troszeczkę.

    Lepper - Romeo, Nikolski - Julia

    Ostatnia scena, Lepper odezwał się do publiczności:

    Śmiejcie się, z czego się śmiejecie? Sami z siebie się śmiejecie, przyszedł
    taki i włożył diabłu za pazuchę. Koszulka córki Małgosi "Versace" kosztuje
    350 euro.

    (Panie Krzaklewski, wie pan co? Będziemy mieli w Polsce duży problem. Ojcu
    Świętemu trzeba kupić nowy pierścień, od waszych judaszowskich pocałunków
    ten pierścień Ojca Świętego, pomimo że złoty, zardzewiał).

    Lepper nie wiedział co znaczy Keine Grenzen. Lepper cyt.:

    Zachęcają nas do głosowania za wejściem do UE. Po co? Żebyście tam po
    studiach zmywali gary i podcierali Niemcom tyłki.

    Lepper:

    My, jako Polska, nie możemy być gorsi niż są Niemcy lub inni.

    Kojarzy się Wiśniewskiemu z "Mein Kampf".

    Niemcy mówili, ze będą lizać tyłki Żydom. Wiśniewski mówi, że Lepper cytuje
    "Mein Kampf" i jeżeli nie zabierzemy Żydom, i jeżeli nie wyrzucimy Żydów.

    Lepper:

    Niech pan nie wprowadza elementów antysemickich, gdyby pan był w
    Samoobronie.

    Wiśniewski:

    Wręcz przeciwnie, ja jestem nawet bardzo za.

    Lepper:

    A to dobrze, bo w Samoobronie już kilku źle skończyło, właśnie za elementy
    antysemickie, ja nie pozwolę na to, żeby ktoś mnie utożsamiał, ja sam nie
    wiem i pan nie wie, czy w panu nie płynie krew żydowska, czy pana, wie pan,
    jakaś babcia, czy praprababcia miała coś wspólnego z Żydem?

    Wiśniewski:

    Płynie, płynie pewnie.

    Lepper:

    U nas w Samoobronie są i Żydzi z pochodzenia posłami, są różni i proszę mnie
    do "Mein Kampf", do antysemityzmu, do wypędzania obcych nie porównywać,
    absolutnie!

    Lepper - Witaszek

    "Czarny pies czy biały kot" - Polsat

    Witaszek: Teraz się pytam, bo pan się mieni wielkim przywódcą, pan się mieni
    wielkim Polakiem, ja nawet nie bardzo dobrze wiem, jak pan się nazywa, czy
    pan się nazywa Lepper, czy Löpper, bo pana brat pisze się Löpper. Jak pan,
    proszę pana, idzie na skargę za Klewki? Do ambasady amerykańskiej, jakie
    jest pana poczucie obywatelskie? (...)

    Lepper: Ja może powiem tak. Proszę państwa, ja już widzę tutaj gazetę pana
    Bubla i ja chcę powiedzieć jedno, że pan Witaszek utrzymuje kontakty z panem
    Bublem, z innymi mnie próbowano w czasie tych spotkań (pani się nie trzęsie,
    bo to nie trzeba). Panie redaktorze, z wielkim smutkiem mnie próbowano
    wciągnąć w problem antysemityzmu i te słowa pana Witaszka - kto ja jestem?,
    skąd ja pochodzę?, no właśnie: Lepper, Lipper, Lupper czy ja się nazywam?
    Natomiast pochodzenia swojego, czy kiedyś w przeszłości ktoś z moich
    przodków nie miał pochodzenia niemieckiego, francuskiego czy nawet
    żydowskiego, to pan nie jest w stanie powiedzieć, że pana praprababcia nie
    miała coś tam wspólnego z Żydem jakimś, nie jest pan w stanie tego
    powiedzieć i mnie nie udało się wam mnie wciągnąć, bo pan pierwszy
    przyprowadził Bubla do Samoobrony, pan również respektował w Samoobronie
    Bryczkowskiego i innych antysemitów, również Tejkowskiego - antysemitę. Ja
    nie jestem antysemitą i nie pozwolę na to, żeby ktoś Samoobronę utożsamiał z
    antysemityzmem, absolutnie nie. To, co Bubel wypisuje dzisiaj, pan tym
    szasta na lewo, na prawo, pisze o przewodniczącej młodzieżówki Samoobrony
    urocza Żydówka i państwo polskie, państwo polskie siedzi spokojnie i nie
    reaguje na to? Jak można wywoływać w Polsce antysemityzm, ksenofobię i tak
    dalej. Samoobrona nie jest partią rasistowską, chociaż próbuje się.

    Witaszek: Nie jestem antysemitą, proszę pana.

    Lepper: A czemu tu ma pan gazetę antysemicką. Zobaczy pan.

    Witaszek: Dlaczego? Bo chciałem się dowiedzieć, jak się pan nazywa.

    Lepper: (pokazuje gazetę i mówi): Antysemityzm, antysemityzm całkowity,
    całkowity, Bubel wykorzystuje jeszcze tytuł Samoobrona.

    Witaszek: Pan i tak ma zaszargane imię.

    Lepper: Zaszargane mam?

    Witaszek: Oczywiście, że tak.

    Lepper: Ja dziękuję, życzę panu takiego poparcia społecznego, jak ja mam,
    życzę panu.

    Witaszek: Jeszcze trochę, jeszcze trochę i zobaczymy to pana poparcie.

    http://www.ppn.private.pl/ARTYKUL_38.htm