  • 1. Data: 2004-06-12 20:10:47
    Temat: kilometrówka jeszcze raz
    Od: "Damian" <d...@p...onet.pl>

    Wiatm,
    juz przeszukalam google, ale dalej nie jestem pewna co z tym zrobic.

    Mam DG i prywatny samochod sobowy rozliczany kilomertowka. Nie mialam nigdy
    problemu do czasu az nie pojawilo sie cos takiego:
    Koszty( suma faktur) byly zawsze nizsze od kwoty jaka mi wychodzila z
    kilometrow, wiec ta nizsza zaliczalam w koszty, a teraz mam tak ze koszty
    (suma faktur) sa wyzsze od kilomerowy, wiec chcialam zaliczyc kwote nizsza
    wynikajaca z przeliczenia kilometrow.
    I tu jest problem. Calosc prowadze w programie "ksiegowosc Rzeczpospolitej"
    i program chce mi zaksiegowac kwote z faktur. Czy jest tak, ze jesli z
    poprzednich m-cy mialam ryczalt narastajaco z wyliczenia km np: 2100 zl, a
    wydatki narastajaco np 1800zl , to w tym m-u moge skorzystac z tej roznicy??
    Tzn jesli w tym m-cu z km wychodzi np 400zł, a wydatki mam 500 to ksieguje
    500 jak chce zrobic program??

    Bardzo prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    Baska

  • 2. Data: 2004-06-13 03:46:00
    Temat: Re: kilometrówka jeszcze raz
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 12 Jun 2004 22:10:47 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Damian
    napisał(a):

> [...]

    > Tzn jesli w tym m-cu z km wychodzi np 400zł, a wydatki mam 500 to ksieguje

    Program ma racje - rozliczenie jest narastajace ( w ciagu roku ).

    --
    Mieczysław
    ----