  • 1. Data: 2003-02-03 20:15:49
    Temat: rozliczenie za dzielo
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    Mam na swoim koncie umowe o dzielo z zeszlego roku. Rozumiem ze musze sie z
    tego jakos rozliczyc przed US. Moze kos mnie naprowadzic na jakies
    szczegoly? Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-03 21:41:10
    Temat: Re: rozliczenie za dzielo
    Od: j...@g...pl (Izulka)

    Bimbelt

    >Mam na swoim koncie umowe o dzielo z zeszlego roku. Rozumiem ze musze sie z
    >tego jakos rozliczyc przed US. Moze kos mnie naprowadzic na jakies
    >szczegoly? Z gory dziekuje za pomoc.

    Umowy o dzieło rozlicza się kasowo, bez znaczenia jest tu data podpisania
    umowy czy wystawienia rachunku. Liczy się tylko data wypłaty, i według niej
    przypisujesz dochód do danego roku.

    Pozdrawiam
    Izz

  • 3. Data: 2003-02-03 21:49:26
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Bimbelt -----###
    > Mam na swoim koncie umowe o dzielo z zeszlego roku. Rozumiem ze musze sie z
    > tego jakos rozliczyc przed US. Moze kos mnie naprowadzic na jakies
    > szczegoly? Z gory dziekuje za pomoc.

    jak dostaniesz PIT-8B od tego komu robiłeś dzieło to złozysz roczne.

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-02-03 23:02:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > ###----- w odpowiedzi na list od Bimbelt -----###
    >
    > jak dostaniesz PIT-8B od tego komu robiłeś dzieło to złozysz roczne.

    Pytanie czy ma na swoim koncie jako zleceniodawca czy zleceniobiorca :) ? ... dla mni
    to nie jest jasne z tego postu. a jezeli jest
    tak jak napisał przedpiścca to do 15 marca powinien dojśc PIT8B.

    Sark

  • 5. Data: 2003-02-04 08:01:03
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    Oczywiscie bylem wykonawca. Dziekuje za wyjasnienie.

    Bimbelt