  • 1. Data: 2003-02-03 20:18:33
    Temat: Jak zmienić stawke wypadkowego w Płatniku ???
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Jak moge zmienić stawke ubezp. wypadkowego w Płatniku ?
    Najnowsza wersja programu Płatnik . Klikam opcje-parametry i okazuje sie ze
    nie moge zmienić wstawić ani usunąć parametrów ?
    Jak to sie robi ?
    raf

  • 2. Data: 2003-02-03 20:40:47
    Temat: Re: Jak zmienić stawke wypadkowego w Płatniku ???
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    rafi <z...@2...pl> wrote:
> [...]
    sie
    > ze nie moge zmienić wstawić ani usunąć parametrów ?

    Oj nie doczytałeś do końca :-)) Zmiany dokonaj w danych płatnika (rejestr
    płatników),bo z parametrów ta nowość nie korzysta w tym przypadku.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-02-03 22:02:56
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    W danych płatnika nie ma żadnych danych na temat składki na wypadkowe.

    Najlepiej wprowadzić zmianę w pliku PpParametry.dat - plik tekstowy.

    Z.K.

  • 4. Data: 2003-02-03 22:10:12
    Temat: Odp: Jak zmienić stawke wypadkowego w Płatniku ???
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    W nowej wersji płatnika 4.01.1001 jest taka możliwość wprowadzenia stawki
    wypadkowej w danych płatnika. Przed momentem to zrobiłem.
    Roman

  • 5. Data: 2003-02-03 22:56:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > sie
    >
    > Oj nie doczytałeś do końca :-)) Zmiany dokonaj w danych płatnika (rejestr
    > płatników),bo z parametrów ta nowość nie korzysta w tym przypadku.

    Wprowadzasz ludzi w błąd, gdzie masz taka opcje w rejstrze platnika ?
    Należy ją wprowadzic ręcznie w deklarację DRA w pole oznaczone:
    III. Informacje
    04. Stopa procentowa skłądek na ubezpieczenie wypadkowe

    a co do korzystania z parametrów to niestty zgadzam sie, nie korzysta i uparcie,
    tylko pokazuje starą wartość % dla tego
    ubezpieczenia bez możliwości edycji.

    Sark

  • 6. Data: 2003-02-03 22:59:08
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    Dodam tylko ze myslisz logicznie, też tam njapierw próbowałem zmienić pomimo ze na
    stronie zus jest całkiem inna instrukacja bo
    wydawało mi się to logiczne ale twórcy kieruja sie widac czyms innym.

    Sark

  • 7. Data: 2003-02-04 01:00:09
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###

> [...]
    > 04. Stopa procentowa skłądek na ubezpieczenie wypadkowe
    >
    > a co do korzystania z parametrów to niestty zgadzam sie, nie korzysta i uparcie,

    powiem tak - w nakładce się dało i działało, w wersji 4xxx jeszcze nie
    sprawdzałem, ale skoro we wcześniejszych działało to teraz też powinno...
    Wiem *powinno* nie znaczy działa, ale ja czasami optymista jestem ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 8. Data: 2003-02-04 07:20:30
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Poprawcie w pliku PpParametry.dat jak napisałem wyżej i po problemie.

    Z.K.

  • 9. Data: 2003-02-04 07:46:18
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > Poprawcie w pliku PpParametry.dat jak napisałem wyżej i po problemie.
    Łatwo mówić, jak się umie to zrobić.
    Aby mnie nikt nie pouczał dodam, że ja wiem, jak to zrobić, ale duży procent
    użytkowników wiedzieć nie będzie.
    Zatrzyma się choćby na decyzji co zrobic z wpisem: Okres1=011999122002
    Dziś jest już luty roku 2003. No i co? Pominąć ten wpis, czy zmienić? Czy
    może dodać nowy? No, jak rada? Napisać: zmień wpis w pliku *.dat - jest
    nonszalancką poradą godną gimnazjalisty.
    WSm

  • 10. Data: 2003-02-04 08:07:30
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    ...w każdej wersji była...