  • 1. Data: 2013-03-20 18:19:49
    Temat: rzad rusza z produkcją podatnikow
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

    Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

    program refundacji in vitro ruszy w lipcu

    Rządowy program finansowania in vitro ma przełamać finansową barierę w
    dostępności do tej procedury - podkreślał minister zdrowia Bartosz
    Arłukowicz, prezentując szczegóły przyjętego już programu. Ma z niego
    skorzystać w ciągu trzech lat około 15 tysięcy par.

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/arlukowicz-program-re
    fundacji-in-vitro-ruszy-w-lip,1,5449155,wiadomosc.ht
    ml

    Jestem mega krytycznie nastawiony do tego co wlasnie ogloszono.

    Fakt, to droga procedura, ale gwarantujaca, ze jak jakas pare stac na
    zaplacenie tego z wlasnej kieszeni to bedzie stac na zapewnienie dziecku
    przyszlosci. Zaraz sie podnisa glosy "chcialbyc zakazac biednym
    szczescia". Ekonomicznie - nie inaczej, korzystniejsze jest jak in vitro
    robia bogaci a nie biedni.

    Inny fakt - teraz bedzie in vitro jak na tasmie. Jak obecnie w
    szpitalach jest (nie in vitro, inne uslugi). Za kase z NFZ wiec osrodek
    ma przeprowadzic in vitro. Ktos wie, ze dosc czesto jedno in vitro ma
    skutecznosc 30-40%? Oznacza to, ze nowy podatnik ma 1/3 szans urodzic
    sie za pierwszym strzalem. Kesli "panstwowo" bedzie wymagany odstep
    roczny miedzy invitro to... kazde bedzie kosztowac tyle samo (obecnie w
    klinikach im wiecej tym taniej - i to nie ze wzgledu na cene hurtowa).

    No i na koniec - dlaczego ja mam ponosic koszty (z podatkow co place) na
    to, ze ktos nie moze miec dziecka? Czy fakt, ze ja nie moge miec
    smiglowca oznacza, ze powinienem go razem z pilotem, otrzymac od rzadu?
    Mniemma, ze tak. JA bardzo cierpie nie mogac latac smiglowcem... A
    jestem za biedny, zeby sobie taki sprawic...

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-20 18:28:10
    Temat: Re: rzad rusza z produkcją podatnikow
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-20 18:19, hiki wiosna wiosna mori pisze:
    > Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...
    >
    > Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

    To absolutnie nie o to chodzi. Zupełnie błędna interpretacja.

    Czy nie zauważyłeś, jak te kliniki leczenia niepłodności rozmnożyły się
    cudownie jakieś 4 lata temu?

    Trzeba dać zarobić swoim, bo tu są spore pieniądze.

    A np. łóżka na oddziałach onkologicznych, to zupełnie chybiona
    inwestycja. Podtrzymywanie przy życiu pasożytów-emerytów? Bez sensu...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-03-20 18:40:22
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 20.03.2013 18:28, Maruda wrote:

> [...]
    > cudownie jakieś 4 lata temu?
    >
    > Trzeba dać zarobić swoim, bo tu są spore pieniądze.

    to jest dwa w jednym. i podatnicy i znajomi krolika.

    swoja droga w cenie in vitro w projekcie zapisano dozywotnie
    przechowywanie niewykorzystanych zarodków hahahahahahaha

    nie mozna ich wypierdolic, jedynie uzyc, uzyc oczywiscie tylko w
    dawczyni :]

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-03-20 19:38:55
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - hiki wiosna wiosna mori napisał::
    > Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...
    >
    > Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

    Jest 840 miliardów do spłacenia - Wansątowi trzeba wielu frajerów.

  • 5. Data: 2013-03-20 20:40:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 19:38:55 +0100 osobnik zwany Maurycy
    Poszepszyński napisał:

    > Jest 840 miliardów do spłacenia - Wansątowi trzeba wielu frajerów.

    jaki Ty jesteś nudny. Co się martwisz. Twój Prezes jak dojdzie do władzy
    to przywali 150% bodatku bogaczom co maja więcej niz minimalna pensja i
    dodrukuje tyle kasy, że od razu ten dług spłacimy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-03-20 20:46:29
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 20.03.2013 20:40, masti wrote:

    > jaki Ty jesteś nudny. Co się martwisz. Twój Prezes jak dojdzie do władzy
    > to przywali 150% bodatku bogaczom co maja więcej niz minimalna pensja i
    > dodrukuje tyle kasy, że od razu ten dług spłacimy.

    to ja bym wolal od razu drukowac,szybciej wyjdzie, albo moze wariant
    cypryjski (najpierw przemnzyc kase w bankach tak ze 100 razy, potem
    zabrac na dlug - pominiemy zmudne drukowanie ;)

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-03-20 20:53:11
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - masti napisał::

    > jaki Ty jesteś nudny. Co się martwisz. Twój Prezes jak dojdzie do władzy
    > to przywali 150% bodatku bogaczom

    No to ty się martwić nie musisz. Śpij spokojnie - my tu będziemy czuwać. :-P

  • 8. Data: 2013-03-20 21:14:30
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    hiki wiosna wiosna mori wrote:
    > Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...
    >
    > Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...
    A za ok. 135 lat rząd będzie wyrabiał normę dzietności jak w
    "seksmisji" (wyższa konieczność).

  • 9. Data: 2013-03-20 21:31:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-03-20 20:53, Maurycy Poszepszyński wrote:
    > No to ty się martwić nie musisz. Śpij spokojnie - my tu będziemy czuwać.
    > :-P

    Poszlibyście sobie czuwać na pręga, a nie na podatkach bydło robicie :-P

    A tak w ogóle to co to za nowa świecka tradycja z tym crosspostowaniem
    na pręga i na podatki bez ustawiania stosownego follow-up? Hę?

    Piotrek