  • 1. Data: 2010-03-24 17:47:51
    Temat: samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    dzisiaj znajomy handlowiec z salonu samochodowego, zadzwonił do mnie z
    informacją, że odliczenie VAT z samochodów osobowych, będzie możliwe do
    czerwca/lipca - że coś ma sięzmienić wkrótce

    wiadomo coś na ten temat?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-03-24 17:55:51
    Temat: Re: samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-03-24 18:47, icek2 wrote:
> [...]
    > informacją, że odliczenie VAT z samochodów osobowych, będzie możliwe do
    > czerwca/lipca - że coś ma sięzmienić wkrótce

    Rząd dalej czeka na decyzję KE.

    Nie wiem wprawdzie po co im ta derogacja aż na trzy lata skoro i tak w
    2012 ma być koniec Świata.

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-03-24 18:42:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:hodkdc$7r3$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Rząd dalej czeka na decyzję KE.

    A bardziej szczegółowo? O co rząd zapytał...
    Czy o tym mowa:?
    "MF chce wywalczyć zgodę Komisji Europejskiej na czasowe ograniczenie prawa
    do odliczanie pełnego podatku VAT od zakupu samochodów osobowych z
    homologacją ciężarową"

    Czy coś się zmieni w kwestii topicowego "samochodu osobowego" o którym pisał
    autor (a nic nie wspominał o "kratce" i "homologacji na ciężarowy")

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-03-24 18:43:20
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    'Tom N' pisze:

> [...]
    >
    > Czy coś się zmieni w kwestii topicowego "samochodu osobowego" o którym pisał
    > autor (a nic nie wspominał o "kratce" i "homologacji na ciężarowy")

    kratka/homologacja/500kg ładowności potraktowałem jako default na tej
    grupie :)

    wiadomo o co kaman :)

    --
    pozdros