  • 1. Data: 2004-08-19 12:30:33
    Temat: samochody z kratka - porada
    Od: "PRACA CBM TEST" <p...@c...com.pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie zmian dotyczących tego co jest a co nie jest autem
    "ciężarowym"
    chcę kupić jakiś taki samochód z kratką, ale chciałbym móc odliczać VAT od
    paliwa i innych rzeczy,
    wiem że np Citroen Xsara Picasso by się nadał, ale to ponoć ma się wkrótce
    zmienić,
    czy to prawda?
    pozdrawiam
    tom

  • 2. Data: 2004-08-19 14:46:57
    Temat: Re: samochody z kratka - porada
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "PRACA CBM TEST" <p...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paliwa i innych rzeczy,
    > wiem że np Citroen Xsara Picasso by się nadał, ale to ponoć ma się wkrótce

    Musisz przeliczyc ten wzor i bedziesz wiedzial czy mozesz odliczac VAT

    DŁ=357kg + n x 68 kg

    DŁ- dopuszczalna ladownosc
    n - ilosc miejsc

    ART 86 ustawy o VAT