  • 1. Data: 2004-12-18 14:56:04
    Temat: składka na ZUS - pytanie
    Od: "Janusz D." <d...@g...pl>

    Witam, od 1 stycznia podejmuje pracę w oparciu o umowę o pracę. Do 31
    grudnia byłem na samozatrudnieniu. Swoją DG dalej będę utrzymywał.
    Pytanie: czy w styczniu muszę jeszcze zapłacić ZUS (oczywiscie wiem że dalej
    muszę sam płacić zdrowotne) jako że jest to za grudzień czy też już nie ?

    Janusz

  • 2. Data: 2004-12-19 21:29:02
    Temat: Re: składka na ZUS - pytanie
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > dalej
    > muszę sam płacić zdrowotne) jako że jest to za grudzień czy też już nie ?

    Tak. Za grudzień zapłacisz w styczniu pełny ZUS.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl