  • 1. Data: 2004-02-17 18:14:05
    Temat: skladka zdrowotna a kwota wolna od podatku
    Od: ala <a...@y...com>

    Wiem, ze skladki zdrowotnej nie odlicza sie do momentu osiagniecia progu kwoty
    dochodu wolnej od podatku. A co potem, czy mozna odliczac skladki z poprzednich
    miesiecy?
    Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam :)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-17 18:34:56
    Temat: Re: skladka zdrowotna a kwota wolna od podatku
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszona niczym ala napisała:
    > Wiem, ze skladki zdrowotnej nie odlicza sie do momentu osiagniecia progu
    > kwoty dochodu wolnej od podatku. A co potem, czy mozna odliczac skladki z
    > poprzednich miesiecy? Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam :)

    Tak.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2004-02-18 09:22:40
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Użytkownik "ala" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    kwoty dochodu wolnej od podatku. A co potem, czy mozna odliczac skladki z
    Hmm, na pitku-5 w rubryce 48 wpisujesz sumę składek opłaconych
    od początku roku więc chcą nie chcąc je odliczysz :)

    pozdrawiam
    Adam