  • 1. Data: 2004-02-17 16:43:58
    Temat: deklaracja-podatek od sr. transportowych
    Od: "Kurka" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktos skladal?
    Kto ma obowiazek zlozyc? Jakie groza mi konsekwencje, jezeli nie zlozylam w
    terminie?
    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-18 07:24:09
    Temat: Re: deklaracja-podatek od sr. transportowych
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kurka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktos skladal?
    Owszem składałam

    > Kto ma obowiazek zlozyc?
    Chyba samochody pow.3,5 tony a składaja osoby fizyczne prowadzące
    działalność osoby prawne które takie pojazdy posiadaja i muszą płacić
    podatek od środków transportowych
    Jakie groza mi konsekwencje, jezeli nie zlozylam w
    > terminie?
    A tego nie wiem staram sie pamiętać i składam i płace
    Obawiam sie że moga byc podobne jak niezłożenie innych deklaracji
    podatkowych ale czy Urzędy Miasta to ostro snakcjonują nie wiem .
    Wiola