  • 1. Data: 2005-12-21 12:42:19
    Temat: spadek i grupy podatkowe
    Od: "grigor" <grigor@tenbit_antyspam_.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec do ktorej grupy podatkowej jestem zaliczany, jezeli
    mam otrzymac w spadku mieszkanie ktore obecnie nalezy do cioci mojej mamy:)
    Czy jest to grupa II czy III bo ma to zwiazek ze zwolnieniem od podatku.

    Pozdrawiam
    G.

  • 2. Data: 2005-12-21 16:01:13
    Temat: Re: spadek i grupy podatkowe
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    grigor napisał(a):
> [...]
    > Czy jest to grupa II czy III bo ma to zwiazek ze zwolnieniem od podatku.

    a co to jest 'ciocia' ??? tak dokladniej

    sg

  • 3. Data: 2005-12-21 20:58:35
    Od: "grigor" <grigor@tenbit_antyspam_.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    grigor napisał(a):
    > Witam
    > Chcialbym sie dowiedziec do ktorej grupy podatkowej jestem zaliczany,
    > jezeli

    a co to jest 'ciocia' ??? tak dokladniej

    ciocia dokladniej to siostra mamy mojej mamy:) inaczej to siostra mojej
    babci:)) czyli ciocia mamy:)

  • 4. Data: 2005-12-22 00:22:25
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    grigor napisał(a):
    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    > a co to jest 'ciocia' ??? tak dokladniej
    >
    > ciocia dokladniej to siostra mamy mojej mamy:) inaczej to siostra mojej
    > babci:)) czyli ciocia mamy:)

    na moj gust to bedzie chyba II grupa, ale pewny nie jestem, a nie
    latwiej zadzwonic do urzedu skarbowego i sie zapytac ???

    sg