  • 1. Data: 2002-06-23 07:21:09
    Temat: spadek z zagranicy
    Od: <j...@p...onet.pl>

    W przypadku otrzymania spadku po zmarłym ojcu mieszkającym stale za granicą,
    zapłacę podatek w Polsce?. W kraju w którym, mieszkał ojciec, pobrano już
    podatek, czy wobec tego jeszcze raz będę musiała zapłacić coś do Urzędu
    Skarbowego. W masie spadkowej są tylko środki finansowe,które będą przekazane
    na konto bankowe do Polski. Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2002-06-24 23:09:43
    Temat: Re: spadek z zagranicy
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    > Skarbowego. W masie spadkowej są tylko środki finansowe,które będą
    przekazane
    > na konto bankowe do Polski. Proszę o pomoc

    Myślę, że to będzie tak samo jak z przychodami z zagranicy. Zobacz na moje
    FAQ - dział "inne"
    Nie zapłacisz podatku drugi raz ale w rozliczeniu rocznym uwzględnisz ten
    spadek co może podwyższyć Twój próg podatkowy a co za tym idzie podatek.
    Nie wiem jak z papierami do US. Raczej trzeba coś złożyć.
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497