  • 1. Data: 2004-06-15 06:01:54
    Temat: sprawa przepisania firmy !!!
    Od: "jack" <b...@i...pl>

    witam!
    mam pytanie mianowicie - ojciec prowadzi firme i jest na vatowcem (ma kase),
    poza tym pracuje w budżetówce i teraz chcą go zwolnić jak się dowiedzieli że
    prowadzi działalność
    hehehe (śmieszne bo firma jest już prawie 2 lata :) )
    no i chodzi o przepisanie firmy na mnie bezrobotnego młodego człowieka
    (nigdy się nie rejestrowałem w urzędzie pracy)
    i tu mam pytania:
    1) czy jesli otworze firme kilka dni wczesniej przed likwidacja ojca firmy
    to będę musiał od razu mieć kase fiskalną? Pytam dlatego że chce od ojca
    odkupić towar ktory ma na stanie i zminimalizować stany magazynowe.
    2) czy zarejestrować się wcześniej jako bezrobotny? (myślę o jakimś
    preferencyjnym kredycie na rozwój swojej działąlności) czy nie ma to sensu
    3) mogę otworzyć swoją firmę przed likwidacją ojca pod tym samym adresem co
    teraz ma ojciec?

    Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji i mógłby mi podpowiedzieć
    z góry dzięki
    Jacek